Kadr Ci w oko! #5

00:25 - Wstęp
00:35 - Relacja z V Krakowskiego Festiwalu Komiksu. Gościnnie Damian Maksymowicz oraz Dominik Nowicki
21:35 - Parę słów o mniej znanych wydawnictwach komiksowych, dla których zabrakło miejsca na prelekcji Krzyśka w Krakowie
26:35 - Prośba o polecanki z komiksu frankofońskiego: dlaczego nie możemy jej spełnić?
28:05 - Szklane miecze #1-4 (wyd. Egmont)
31:48 - Skasowałem Adolfa Hitlera (wyd. Taurus)
35:22 - Asgard #1-2 (wyd. Taurus)
43:16 - Slaine: Brutania Chronicles vol. 1 (Wyd. 2000AD)
48:05 - Strefa dygresji: o formacie komiksów słów parę
50:57 - Cafe Budapeszt (wyd. Timof)
56:40 - Czy fan komiksów z USA znajdzie coś dla siebie w Europie?
57:52 - Filmowe oraz serialowe zmiany znanych postaci: czy warto mieć o to bóle o okolicach krzyża?
Muzyka w tle: Badass - Bensound.com
Intro: Paweł Szklarski

Komentarze

  1. Jest to pierwszy odcinek tego podcastu, jaki wysłuchałem. No, a w zasadzie jeszcze słucham, bo zostało mi 20 minut do końca.
    Świat komiksowy znam w zasadzie tylko z podcastów. I hej, nawet go polubiłem za sprawą podcastów Bartka Godaia Biedrzyskiego (Gniazdo Światów, K-pok), odcinków podcastu Powyżej Uszu czy komiksowych odcinków Radia SK. I prawdę mówiąc tamtych rzeczy znacznie lepiej mi się słucha. Są to odcinki tematyczne, poświęcone tylko jednemu komiksowi/autorowi/wydarzeniu. Ot, takie recenzje i relacje. Są też krótsze.

    Szczerze mówiąc mam dość przeglądów popkulturowych, które poruszają tysiąc kwestii, plotek, nowinek i trwają godzinę - półtorej. Jak pisałem - nie jestem fanem komiksu i formuła tego odcinka była dla mnie nużąca. Na dobrą sprawę dopiero spojrzenie do notatek przypomniało mi o czym mówicie (a słucham was właśnie teraz).

    Dlatego Was szantażuję: Jeśli nie zmienicie formuły podcastu na krósze odcinki, tematyczne, pełne życia i werwy, to nie będę Was dłużej słuchał. O.

    Ale tak ogólnie to brawa za to, że się Wam chce i robicie coś dla swojej pasji. Mam nadzieję, że z czasem się rozkręcicie i laikowi też dobrze będzie się Was słuchać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz